BitterF*tta.

När jag slog upp tidningen imorse så läste jag någonting i stil med
"Massor med rea varor halva priset eller mer"
Då tänker man, wow halva reapriset, när de inte skriver ut något skiljetecken.
Men hade de satt ut kommatecken eller punkt så hade det varit lättare att skilja.
Det gällde LAVA, Choose, turnside och JC.
Eftersom jag hittade två par igår så tänkte jag slå till.
Men, nu tänker jag aldrig handla där eftersom ägaren var så jäkla snorkig.

Jag kom ner och allting såg ut precis som vanligt, då frågade jag en osäker kille i kassan, han sa att det bara var 50% på ordinarie pris, då svarade jag att det stod faktiskt så i tidningen, då är det ju konstigt om ni inte ska ha det.
Då hämtade han sin chef, som svarade lite uppnosigt och irriterat.
Då sprang jag upp till kiosken och kollade tidningen direkt, och visst. När hon berättat hur hon tolkade det så blev det ju självklart.

Sluta särskriv och sätt ut skiljetecken, TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0