Jag bestämmer.


•  Snön - Å den är så vacker! Bara den ligger kvar på backen, och det ska absolut inte vara för kallt.

Svenska rallyt - 2011 ÅÅÅÅ jag längtar så mycket. Det är så skönt att vara där uppe, allt är så naturligt. Så vackert, så fridfullt så lugnt och skönt.




Blåst och kyla - Nej, det är inge roligt alls. Det gör ont i hela kroppen att gå ut när det är sådär.

Nellys "Jeffrey campbell" - De är så j*vla ugly skor! Fattar inte hur man kan vilja gå runt med dessa betongskor.



Tjejer - Så otroligt omogna och falska. Det är allt jag har att säga.
(Och nej, jag har inte stött på någon nu. Jag bara konstaterar det.)

Årets rea - Den sög, fanns verkligen ingenting. Ni har bara tagit upp massa gamalt sk*t från källaren verkar det som.


Kommentarer
Postat av: sofie

SV: jo men jag har hört något om att det var någon som hade henne men inte kunde ha kvar henne av någon sån anledning :p Hon är utbildad osv hos något utbildningsställe så hon kan mycket som du säger men det handlar om att jag tycker att hon behöver lära sig lite mer från marken typ galoppen är lite slängig mot vad den kan vara men jag har inte hittat alla knapparna än , jag har bara haft henne i 4-5 månader :)

2011-01-08 @ 14:36:10
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0