Vilken dag.. fast bara halva..

Har verkligen hunnit med mycket idag, och bara halva dagen har gått!
Jag vaknade väl vid åtta, låg i sängen till klockan typ.. halv tio?
Gick upp, kokade lite korv. gjorde klart HELA blogglistan för 30dagar (!) Så har tidinställt ett varje dag, så kan jag inte glömma det. Sen budade jag hem lite stuff från tradera, ska snart buda igen. Sen cyklade jag ner till stan. Hämtade ut mina p-piller, köpte mjölk, bröd och bullformar.
Sen löste jag in min lott med vinst, köpte två frimärken, postade ett paket och cyklade hem.
Klockan ett har jag tvätten också.
Känns som om jag gjort massor.
Juste har bäddat sängen och bytt sängkläder, bytt alla handdukar och hängt gardinerna klart :)
Såhär blev det.


Vi har så otroligt stora fönster så det är svårt att få det att se bra ut, sen är det en stor glipa till höger.
Har ett skrivbord där med våra stationära datorer.
Sen vill jag inte göra det för feminint heller, för det skulle nog ingen av oss gilla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0