Som alla andra.



Big brother 2011.
På riktigt, det tog upp min tid. Lyssnade och tittade på alla. Detta är en riktig flopp!
Känns bara så last year, dessutom.. Vart var alla hunkar och bimbos?
Det är det vi vill se, inga transor och överdrivna fjollor.

Deltagare:


Uppifrån vänster.

Tobias Holm
Sonia Kamau
Niklas Frantassiev
Rodney De silva
Katarina Kazelis
Jessica Karlen
Sara Jönsson
Rickard Andersson
Cilla Domstad
Annie Almen
Martin Granetoft
Sanna Redsäter
Christian Lundgren
Simon Danielsson
Ebba Berglund
Peter Orrmyr
Och så Vanessa Lopez (ej på bild)

+ de i glashuset, det är fyra deltagare som kanske ska få komma in i huset. Vi bestämmer!

Vissa fick mig att vilja spy, eller nästan alla förrsten.

Niklas - Jag fick ett intryck av att han var mytoman, och riktigt osäker på sig själv.
En tönt.
Sonia - henne gillar jag!
Rodney - han vet verkligen vad han vill, men lite för mycket för min smak.
Tjejerna kommer jag knappt ihåg hur de var. Man msåte sticka ut för att bli ihågkommen.
Rickard - Han ser ut som Austin Powers, det får duga.
Cilla - För gammal för detta, man vill ha lammkött!
Annie - Det första jag tänkte på vad "Flata"
Vanessa - Föddes till man, opererades när hon var runt 20. Jag tänkte direkt att hon var en polsk transa.

Det var de jag hade något att säga om nu, resten lär ju komma med tiden..
När jag väl kollar på det.
Så får vi se när bloggarnas dygn kommer?

Ni ser det på: kanal elva varje dag klockan 22.00- 23.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0