Öppningen av Hööks.

Som resten av Nyköpings befolkning var jag på öppningen av Hööks, men jag får skriva mer om det imorgon.
Stod i kö i 2 timmar för att personalen var outbildad och oduglig. Får man säga så som kund?
Ja, det har jag med all rätt att göra, tycker jag!

Blev ungefär 600 kronor fattigare och kom hem med en ny jacka, handskar, två täcken, ett med hals och ett utan, stövlar och ett träns. Som jag tror är för stort, så måste testa det imorgon och isåfall byta om det nu skulle vara för stort, men det var faktiskt ganska tjusigt.
Tyckte jag fick mycket för pengarna, men imorgon ska jag tillbaka och köpa ett par benskydd och förmodligen en varseljacka, jag får se om jag hittar någon snygg.

Visar bilder på allt senare, så klart!
(Älskar verkligen lukten av hästaffär, underbart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0