Ny bloppis, sista chansen!

Sådär, nu har jag startat en ny bloppis igen, nu är det verkligen sista chansen.
Sen åker allting som är kvar till Julia, ska kolla med hjärtat om vi kanske ska storhandla idag också.
Men vi får väl se, har mailat om lite grejer nu på morgonen också.

Borde egentligen rensa min garderob igen, det är så mycket som jag inte använder utan som jag sparar bara för alla minnen, och att de kan ju faktiskt komma till användning.
Men tro det eller ej, jag har sten koll på mina kläder, jag minns oftast alla plagg.

Tänkte ju köpa en varselridjacka häromdagen, men jag tyckte att det blev lite mycket utgifter just nu, och nu känner jag att jag inte kan köpa mer eftersom min Louis vuitton väska kommer om några veckor.
Så måste ju spara lite till den, Så allt jag tjänar på bloppisen nu kommer att gå till min jacka, så får vi se sen hur mycket jag behöver lägga ut själv.
Tror dock att det blir en del, eftersom det mesta är skit som är kvar, eller ja, en del grejer är jätte fina. Men tror folk inte har samma stl på kläder som jag, eller vad vet jag.
Haha, ni får väl kika in; http://snyggtillansbloppis.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0