Min morgon, so far.

Sådär, då var man uppe igen. Sitter och trycker i mig lite chips till frukost.
Ska snart äta lunch, och cykla iväg till jobbet.
Börjar tolv idag, ganska schysst tid. Men tjänar inte så mycket i rena pengar, 300kr kanske, men det är bättre än ingenting alls.
Snart kommer ju min Louis vuitton väska hem, gissa om jag längtar? Så ska jag väl boka tid för gaddning också. Tänkte mig någonting litet först, så jag vet om det kommer bli krångel med läkningen som det är i naveln.. Fortfarande! Blev ju så med tungan och näsan också, men de läkte betydligt snabbare.
Men jag tänker inte ta ut den förrän den läkt, jag ska vinna över min kropp!

Igår var vi in till tattueraren, sen iväg till hästen och kolla så att det fanns mat.
Hade med mig pojken och hans lillebror + kompis ifall jag behövde putthjälp, haha.
Men det behövdes inte, kanske imorgon isåfall. Men det får vi se.
På torsdag öppnar HÖÖKS, så jag och mamma ska dit.
Hoppas bara inte att jobbet ringer då.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0