Kom precis från jobbet!

Sådärja, nu har jag precis kommit hem från jobbet.
Var en riktigt rörig dag idag, ingenting var som det skulle. Men skönt att man snart kommer till Brevik och allt återgår till det "normala"

Dessutom så kommenterade en tjej på min bloppis att hon ville ha mina silikoninlägg, och frågade om jag ville byta mot något. Så hittade jag en mjukisdress.
Då slutade hon kommentera, sen helt plötsligt så skrev hon;" Jag hittade ingenting på din bloppis jag vill byta med" F*n, har du rökt på eller?
Sånt blir jag sjukt irriterad på, och det gjorde jag nog klart för henne också.

Nog om det, nu sitter jag här och äter chips igen. Tänkte lägga mig vid gubben och slappa lite, det ska bli skönt!
Ikväll bär det iväg till Svärföräldrarna och äta ostsoppa, så sjukt gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0