En ganska tråkig dag.

Denna dag har varit så tråkig.
Fast det var skönt att sova ut och få duscha länge.
Sen vare bara att sätta igång med tvätten från värmland, är så trött på allmänna tvättstugor!
Vill bara ta tag i folk och banka deras huvuden mot väggen, hur svårt är det att städa efter sig? Undrar om de städar själva hemma? Vill bara tapetsera allting med små hat lappar om att de ska städa efter sig.
Men de är de väl för dumma för.
Varje gång jag får ner i tvättstugan så får jag städa allting, tömma alla filter och grejer INNAN jag börjar tvätta. Hur j*vla kul är det då?

Usch, det suger superhårt!
Sitter och letar efter tyglar, nästan billigare att köpa ett helt nytt träns.
Om de ingår, annars så är det ju dumt.
Mitt träns kostade någonting på 200, skulle behöva ett nytt egentligen, har några reseverdelar på den efter att han fastnade i dörrhandtaget och slet sönder halva, knäppa häst.

Men tyglarna är det viktigaste, ett par svarta i lädet, Fs med tygelstopp på.
Absolut inga fula vävribbtyglar, inget gummi eller något annat.
Bara mina fina i läder.

Sen vill jag ha tillbaka mina snygga ridvantar som någon idiot snodde, blir så j*vla förbannad.
Synd att jag inte skaffade lås på mina grejer tidigare, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0