Snälla förklara.

Har tänkt på att uppdatera varje dag, men jag har inte orkat. Varje sekund har varit som ett år att ta sig igenom.
Jag har sett fram emot att få vara ledig efter denna stressiga, tunga sommar, men fick FÖRMODLIGEN beskedet om att gå över till städ & P-lund tills köket är klart, vilket verkligen är jätte kul och bra.
Men jag är så trött, såhär trött har jag inte varit på länge. Men det finns de som har de värre, kanske blir en sex-dagars vecka för mig, tungt.

Sitter och lyssnar på Charta 77 - Snälla förklara, den låten knarkade jag verkligen förut, när jag var typ 16-17, den fick mig att orka och att kunna släppa ut allt, till skillnad från nu.
Nu gäller det att hålla allt inom sig, annars tror folk att det är något problem med en.
Känns lite pissigt, prata med mig istället - jag är inte mer än människa.
Jag pissar, jag sover, jag äter och jag gråter. Precis som ni andra.


Hade sett fram emot en tacokväll med Marcus, men han satt fast i telefonen hela tiden, sen när vi väl satt oss så skulle han köra hem Jocke, så jag gav upp det där med maten, känns otroligt överskattat.

Usch, nu blev jag otroligt deprimerad, jag vill att mina nya stövlar ska komma. Då kan jag gråta floder utan att behöva drunkna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0