Spelrecension.

Springdale - Hovar längst kusten.
Betyg: 1 av 5.

Ett stort fartyg har gått på grund, du ska rädda besättningen, inoljade fåglar och göra tre snabba race.
Sen är spelet i princip slut, himla tråkigt.
Musiken var inte densamma och röstskådespelarna var hemska.
Det gick så fort att jag inte ens hann låsa upp den tredje hästen.

Den första du pratar med är Tom, låter som en överklass brat som har problem.
Sen pratar du men en tjej som ska visa dig en distansbana, hon låter som en polack som precis kommit hit och den tedje, som ska visa dig någon bana. Hon låter HEMSK!
Jag blev provocerad, helt klart. Hon var bitter, konvencerade med sig själv och lät så otroligt bitter.
Ingenting mina barn skulle få spela, pga. henne iallafall.

Jag glömde uppge priset i förra recensionen, jag betalade 49.-/styck (på discshop) för mina, men på de flesta ställen kostar de 99.- till 199.- styck.

Så, till plus och minus.

+ Underbar natur.
+ Ganska verklighetstroget.

- Röstskådespelarna.
- Det var extremt kort speltid, klarade det på ca 30 minuter.
- Grafiken är inte den bästa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja det kan man. Man kan ju locka och platta dem också. (:

2011-04-20 @ 18:28:56
URL: http://emmastarner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0