Jag bestämmer.



Höst - Så mysigt att ta en promenad, hand i hand med sin älskade.
Med en burrig halsduk och en skön jacka. Sen ett par tjocka gråa stumpbyxor och några snygga skor, gud så mysigt. Även att rida vid denna tid är underbart, gallopera bland yrande löv.
Mmm myys!

King - Min underbara kille, som förhoppningsvis är på bättreingväg, det känns så. Det verkar så.
Men vi ska absolut inte hoppas för mycket.

Snygga naglar - MMM, så freakin hot! Spelar ingen roll om de bara har fransk manikyr, målade eller vara till fixade, så himla fräscht och snyggt!


De som täcker för ansiktet - med rutor, jag ska ge ett praktexemplar. Fast på mig själv, eftersom jag inte tänker hänga ut någon. Och speciellt folk som har det i sina headrar, VAFAN? "Hej jag har faktiskt ingen näsa" Å, man kan väl välja en bättre bild om man nu inte vill visa sin näsa?



Psoriasis - Det kliar, det gör ont. Jag blir galen!

Dryga försäljare - Tror de att de får något sålt då? J*vla pissråttor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0