Vilken morgon..

Fyf**n vilken morgon!
Vaknar vid åtta, älsklingen pussar på mig. Billy skäller till lite, mest för att han hör ljud.
Så skriker jag till att det bara är vi - han blir tyst.
Sen när vi går upp så är det två pölar med kiss och en bajshög bid bordet.
Och vi gick ut vid tolv igår kväll, och var ute i kanske 40 minuter, men nej. Det är ju dumt att göra sina behov då, eller hur?

Dessutom var han sjukt jobbig igår natt, vi har ju inga hundar i sovrummet.
Så vi har två grindar, en till vardagsrummet och en till sovrummet.
Så när vi ska sova får de hallen och köket att vara på.
Ja - nemas problemas tills vi lägger oss.
Då välter han grinden, smiter in imellan grindne och väggen. Gör verkligen allt för att få sova med oss.
Till slut så slutade han - trodde jag.
Jag hör inger på kanske en timma, då höll jag på att somna.
Tills han välte gallret igen! Då blev det att kasta ut och slänga dörren.
Vid tre vaknade vi över att han ylade/skällde.
Tror inte att det var i sömnen heller, så först skrek Marcus till att han skulle vara tyst, men han fortsatte.
Sen skrek jag till, då blev det tyst och vi kunde sova vidare.

Ja, sen vaknade vi vid åtta, ja och då möts vi av det. Så käkade jag frukost och gick ut med honom, då bajsade han och kissade igen. Snacka om mongo.

Sen lyckades han ta sig in i vardagsrummet, men då vi inte vill ha kiss där så har vi nu monterat en dörr, så vi kan stänga. Bara en natt kvar..


Bjuder på en halvgammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0