Vaknade precis.

Har dunkat på mig mina Rimini, försöker gå in dem - det gör så ont.
Pratade med Nelly igår kväll och frågade om de skulle få in rimini i 39, och om jag kunde få retunera då isåfall.
Men de skulle inte få in några och hade inga på lagret heller.
It sucks to be me right now.

Jag vill nog ha en stl större, inte för att dem är för små, utan för att jag vill kunna ha strumpor på mig.
Sen så har mina tår kläms på sidorna, eller ja. På ena sidan bara, så en 39 vore guld.
Så om någon har en så är jag tacksam om ni vill byta, jag har då en 38.
Om ni ändå ska sälja så kan ni ju sälja min 38:a liksom.

När jag sitter känns de gudomliga, men så fort jag ska gå omkring så känner man att fötterna vill ha mer utrymme, ja ni förstår vad jag menar.

Dagens I-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-10-29 @ 10:35:22
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0