Vad jag tycker om toppbloggarna.

Ja, vad tycker jag egentligen om dem?
Vi börjar väl med den största då.

Kissie:
Jag tycker att hon verkar otroligt feg, osäker och jobbig människa.
Gör allt för att synas att höras för att sedan inte stå för det.
Varför inte vara sig själv?

Dessie:
Liten tjej som har börjat mogna, dock provicerar hon dåligt och genomskinligt.
Men skönt att hon börjat växa upp.

Foki:
Inte mycket att säga om henne.
Liten söt, men garanterat inte oskyldig.

Tyra:
Min idol, min förebild, gillar henne starkt.

Kenza:
Följer inte, men tycker hon fortfarande sjukt bra och inte tal om snygg.

Sen vet jag inte om det finns några mer?
Haha, vilken koll.
Vad tycker ni om bloggarna?


Kommentarer
Postat av: luffi

God middag!

Allt bra borta hos dig?



Ha en underbar dag! Kram Luffi

2010-10-13 @ 13:12:34
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anna

mysig blogg du har ! vet inte om jag varit på den förut!?!? aja jag kommer iaf kolla på den mer, elller vad tycker du? ;)kolla gärna min också! vi kan följa varan via blogg lovin om du vill!?

aja

kram <3

2010-10-13 @ 13:35:37
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0