Jag bestämmer!


Djur - Underbart sällskap, vad man än gör så älskar dem en, oavsett vad man gjort, hjärta på dem!

Vinter - Vintern är snart här, det är verkligen underbart, längtar massor.

Tacos - gillade det inte alls i början, eller jo, men inte varje vecka. Nu I love it!




Pizza hut - Euuw, dyrt, flottigt och alldeles för lite mat + att degen är köpdeg, smakade vekrligen som det.
Man kan säkert gå dit på buffen, men fan inte annars. Otrevliga och slibbigt!
Blev hungrigare av att äta där än vad jag var innan.


Regn och dåligt väder - Så sjukt trött på det nu, dessutom så har jag en häst på lösdrift som jag måste torka och få ren från lera, en drös med täcken som måste tvättas och torka, suck!

Bloggarna - Ja, jag börjar faktiskt tröttna på ALLA bloggare, förutom Tyra, faktiskt. Det börjar bli ointressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0