Sthlm stor stad.

Körde för första gången i rusningstrafik i sthlm, det är ingenting jag gärna gör om.
Sen var det ett jävla cp som körde i 20 km på motorvägen och åkte inte ut på väggrenen(!)
Så jag hamnade bakom dem och full trafik runt mig, så jag kom inte ut. Slutade med att jag fick åka ut på en påfart och om, vet att man inte får. Men hellre det än att det blir en olycka.

Och när vi kom fram till kyrkan, så hade det blivit en pga den där j*vla turken.
Ursäkta språket, men vad fan ska han ut på vägen och göra?
Sen när man tutar och vevar åt honom, nej då pekar han finger.
Sen när man åker om så pekar jag bara finger och så rycker han på axlarna, som om han tycker " Vad ska jag göra då?"

Suck, vissa ska bara inte få vara i trafiken.

Tror jag aldrig svettats och haft så hög puls någon gång, inte när jag kört iallafall.
Hemresan gick bra, tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Åh vad surt! :S Vad sålde hon nu då, och vart?Är du säker på att det är samma person?

Har inga uppgifter till henne dock, bara någon fejkadress till en annan person :/

2010-10-19 @ 17:51:10
URL: http://juliaberg.se
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

känner du ngn som är grym på photoshop?:)

2010-10-19 @ 22:34:22
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0