Rena kapet.

Gjorde rena kapet igår när vi var och handlade.
Då jag fått lite pengar så köpte jag både selukos, vilket kostar typ 50 kronor för skit lite.
Dyrt.
Sen köpte jag "frisörschampo" som kommit ut på marknaden, lite budget men ändå ja, inte billigt.
Eller jo, för den mängden. Anyway.
Flaskorna kostar 74:90 på Willys, Styck.
på coop kostar de typ 90.- styck(!)
Iallafall, jag köpte dessa två limited edition för 79:90, billigt :)



Vet inte om de funkar, men prövade balsamet nu efter min selukos behandling, så vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Ursäkta sent svar, jag har varit lite off på senaste. Med mig är det bara bra. Själv då?

2010-10-18 @ 11:54:43
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0