Mot stallet, har tre inlägg med samma rubrik (Y)

Ska snart åka ut till stallet, har världens lust att klä upp mig, sminka mig massor.
Göra någonting annorlunda.
Brukar ni känna så ibland?
Idag är just en sådan dag, men jag ska inte göra någonting mer än att åka till stallet.
så jag sparar på min hy .

Sminkar mig ju knappt längre, tyckte det var så onödigt efter ett tag.
Dels så blev jag för lat för att tvätta bort det, sen färgade jag fransarna och brynen så det inte behövdes.
Sen så kändes det dumt när man bara var hemma, och pojken älskar mig lika mycket ändå.
Underbart ♥
Dessutom förstörs fransarna rätt mycket av allt smink hela tiden, så nu är de sjukt långa, går nästan upp till ögonbrynen. Och allt detta för att jag inte sminkar mig varje dag!
Otroligt.

Nej, nu ska jag åka :)


Kommentarer
Postat av: Anna

sorry glömt bort det <3 lägger till dig nu på deräkten!!

kram

2010-10-20 @ 17:41:26
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0