Min morgon.

Vaknade typ sju i morse av att jag bet mig i en utav mina gigantiska blåsor och den försvann!
Tills jag vaknade nästa gång..
Passade på att gå ut med hunden när jag ändå hade vaknat, så ut en snabbis med mina onda ben.
Sen tillbaka in och sova vidare, och självklart så kunde jag inte somna först.
Men vid åtta lyckades jag äntligen.
Sen ringde mamma och väckte mig vid tio, suck.

Hon tackade bla för hjälpen och lite sånt.
Nu sitter jag och spelar något spel på Facebook och väntar på morfar, så vi kan åka ut till stallet.
Sen på torsdag eller fredag, då ska vi pröva att rida.
Så får vi se om det är stenarna eller om det är något annat.


Kommentarer
Postat av: Anna

låter brare :)) du är välkommen att kika in på min ochjskåå if du vill ;)

kram

2010-10-13 @ 13:47:38
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0