Min helg.

Jag är fullt medveten att updaten har varit sjukt låg under ett par dagar.
Tänker absolut inte be om ursäkt då bloggen är min och uppdateras när jag vill.
Iallfall, helgen har varit fullspäckad, Fredagen var det lugnt, lördagen blev det 50 och 40 års fest för min mamma och min yngsta morbror.
Blev där en stund, kommer att lägga upp bilder så småningom, dock när jag är klar med mitt lilla projekt som jag ska hålla på med under dagen.
Återkommer om det, när det är klart.
Ska sätta igång nu så ni vet ifall jag är lite låg här.

Hur har eran helg sett ut?


Kommentarer
Postat av: bella

ahaaa okeey, hejhej, allt brA? :)=

2010-10-11 @ 13:49:34
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0