King är halt.

Är hemma nu igen, eller kom hem typ vid två.
Men har pratat med Marcus.
När jag skulle hämta king så var han halt, alltid är det något.
Så jag tog bort en sten i hans sko, som hade kilats fast.

Så gick jag med honom inne i stallet, så var han nästan helt bra tills han kom ut i hagen, då kunde han knappt gå igen. Usch kan någon få detta helvette att sluta? Så trött på att han alltid ska få stryk och bli lidandes.
Vi har inte råd med det :(
Jag orkar inte mer, snälla gode gud gör så att min prins blir bra.

Dessutom så när jag körde hem så höll jag på att köra in i räcket för att jag bara tänkte på King.
Över hur allt skulle gå, bra att stänga av saker och ting. Not.

Nu går jag och rakar mina varulvar till ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0