Full fart på bullarna!


Receptet


Någonting hände med degen, den kändes liksom hård och färdigjäst.
Fast jag följt receptet till punk och pricka, har ni upplevt det?
Kändes konstigt att knåda den, helt osammarbetsvillig och konstig.


Hah, Texas ville också vara med, dock så hände någonting med bilden?
Han ser helt ihoptryckt ut.
Vi har tränat massor, han måste sätta sig när jag knäpper med fingrarna, vilket han har börjat fatta nu.
- Han måste vänta på mig i trappen.
- Måste gå fint bredvid mig när det kommer folk.
- Får inte vara i köket när de lagas mat.
- Får inte vara i soffan.
- Måste sitta när kopplets tas på.
- Måste sitta ned när dörren öppnas och får inte gå ut förrän jag säger varsågod.
- Måste sitta ned när dörren ska låsas upp, vänta tills kopplet är av och får inte gå in förrän jag säger varsågod.

Och allting funkar! Kan ni tänka er?
Helt otroligt, blir lite stolt över både mig och honom i mellan åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0