Från Vingåker.


åååh, först ett par underbara skor, biden gör den sjukt oviss.
Dessa vad 2:a handsorteradde så dessa vad sänka från 899 till 99!
Sjukt billigt.
Sen gick jag fram till kassan, sen berättade hon att de haft lite problem med dessa, just därför de var sänkta så mycket. Dragkedjan hade krånglat och gått upp, så jag tvekade. Och vi gick därifrån utan skor.
Men halvvägs framme vid parkeringen så vad jag tvungen att vända, och köpa dem.
Så det gjorde jag, man vet ju inte om de håller, eller inte.
Det är ju inte speciellt mycket pengar heller, så vi får väl se.
Jag tycker om dem sjukt mycket.


Ett par Frank Dandy från barnavdelningen, de hade ju inte min stl på vuxenavdelningen + att de var dyrare. Så varför inte betala mindre för något som passar? kostade 79.-



Sen ett par jeansleggnings, satt perfekt verkligen, dock så ser de asfula ut på bilden.
Men nejnej, kostade typ 149.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0