Film tips.

P.s. I love you.



" P.S I love ypu är en fantastisk härlig och rolig romantisk komedi baserad på Cecelia Aherns fyllade roman med samma namn. Holly Kennedy har träffats sitt livs kärlek i den glada, spontata och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med P.S. I love you."

Jag själv grät och grät, jag har aldrig kännt såhär under en film.
Inte ens under skönheten och odjuret som är min favorit, inte heller Anastasia.
Denna fick min kärlek till Marcus att sprudla.

Denna underbaring går på Tv på lördag, klockan 21.00, vet dock inte vilken kanal.
Men ni måååste se den, den är lätt värd att skippa alla fester i världen för.
Enligt mig, jag älskar den.
När jag såg den för 59.- kronor på Kvantum kunde jag inte måtstå.
Det gör alltså att jag kan fest på lördag, så se till att se den!


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

den filmne är fin :)

2010-10-06 @ 14:18:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Selina

Den filmen är så fin!

Man kan inte hålla tillbaka tårarna.

Om du gillar kärleksfilmer så missa inte The Notebook!!



//Love Selina

2010-10-07 @ 14:06:41
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0