Bullbak

Tänkte sätta igång att baka bullar såhär på morgonen, tänkte gå en kortis med Texas först så han får kissa om han ska göra det, för han gnäller lite nu.

Får se om det är kisseriet eller om han längtar efter Marcus, han är ju borta idag, över natten och kommer hem i morgon kväll. Vilket innebär att jag är ensam, så vad f*n ska jag göra? Vad gör man utan sin pojkvän/bästa vän?
Kan ni ge mig några förslag?
De flesta kommer nog säga att man ska mysa lite med sig själv, ha lite ta-hans-om-sig-själv dag.
Men det kan jag har även om han är hemma, så åh. Vad fasiken ska jag göra?

Baka bullar har jag bestämt mig för nu, passar på så inte bullarna försvinner från plåten, haha!
Bilder kommer, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0