Bra dag idag.

Sitter här och färgar ögonfransarna, blir förmodligen brynen och tänderna efter det.
Sen tänkte jag ta mig en dusch och tvätta håret.
Det är skönt att ha lite pysseldag med sig själv.
Sitter även och väntar på Billy, ska passa honom över helgen, men min bror och hans fru blev lite försenade.
Så jag fick gå upp på tok för tiden, så när jag ändå var vaken så satte jag igång och började fixa mig själv lite.

Har liksom fått en Boost-kick och försöker att "klä-upp-mig" HAH, wierd.
Jag som helst inte vill släppa mina älskade mjukisar, men min pojkvän uppskattade det verkar det som :)

Känner mig som en människa för en gångsskull. Toppen!

Edit: Jag tror att jag fått färg i ögat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0