Angående mitt arga inlägg..

.. Precis, jag satt som en hök och kollade på den i över två timmar, det fick inte stiga mer. Den låg på 21 gröna kronor.
Jag hökade vidare..
Den steg till 23, det var ytterligare tjugo minuter kvar, min puls gick upp.
När den slog sju minuter bänkade jag mig framför datorn, fixade utrymme och uppdaterade sidan minst tre gånger i minuten.
Jag fortsatte att gömma mig bakom skärmen, ingen hade märkt mig.
Nu stod det en minut kvar, jag tänkte.. Jag väntar lite till så ingen annan hinner.
Pang, jag slog till med 40 kronor - ditt bud är inget vinnande bud.
Fort tillbaka, lägga nytt PANG 50 - Ditt bud är inget vinnande bud.
Fort tillbaka igen, lägga nytt PANG 70 - Ditt bud är inget vinnande bud.
Tiden är knapp, fort fort ska det gå.
PANG 100 - Ditt bud är inget vinnande bud.
Jag hinner kanske max en till.
PANG 105 - Du måste lägga minst 110.
Jag tröck i 110 fort som attan.
Aktionen Avslutad.
Vinnare är SnyggTillan på 105 kronor, iiih - Jag vann ändå :D

LYCKA ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Här var det också dåligt väder igår ._. bara en massa regn. Nej jag vet, jag är kass på att uppdatera xD men jag ska, haha ;) gör så! puss<3

2010-10-07 @ 11:03:10
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0