Varning för känsligt inlägg.

Vem är Emma som har kommenterat min blogg?
Ingen adress eller mail.



Iallafall, nu har jag fått nog !
PÅ FETA MÄNNISKOR !

Ni är feta utav en orsak, så sitt fan inte och tyck synd om er själva !
Ni kan göra någonting åt det, så gör det då för i helvete !

Feta människor bör inte:
•Gå i leggins
•Ha högklackat
•Ha magtröjor
•Köpa tighta kläder
•Ta kort på sina feta kroppar.
•Absolut inte gå i nätstrumpbyxor, ni ser ut som kassler !
• Ha bra självförtroende, inte om sin utsida iallafall.
• Tro att de är snygga, för det är ni inte.
• Påpeka andra tjocka människor, har ni sett er själva i spegeln ?
• Skryta om någonting de inte har/är.

Uh, jag var tvungen att få det ur mig.
Det stör mig, usch, blä fyhelvete.
Jag har inget problem med feta människor som har insett att de är det och gör någonting åt det.
Uh!

Jag åker till tandläkaren nu, sen stallet. Så nu vet ifall det är kass update


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad är för fel på feta människor i högklackat? jag är ju inte speciellt smal..

2010-05-27 @ 15:45:45
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/
Postat av: bara för att jag har pengar och inte du, gå på gatan.

ditt jävla cp. bara för att inte din mamma har råd att köpa mat åt dig så du ser ut som en äcklig smal slampa. du kanske ska åka till ett stall och sno lite nya grejer till din häst för de har du väl inte heller råd med !..eller juste din kille kanske ger dig pengar men snart lämnar han väl dig också.

2010-05-27 @ 21:07:26
Postat av: lina

Måste säga att det var väldigt moget att du inte kan stå för vem du är som skriver så sjukt elaka saker!

2010-05-28 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0