Vad gör man när man har tråkigt?

Vad ska man göra när man har tråkigt?
Jag är röksugen, fast det var längesen jag slutade, jag skulle behöva få färg på min kropp, jag ksull ebehöva duscha och raka mig,jag skulle behöva lägga mig i soffan och äta godis, jag skulle behöva gå till ica, och jag skulle verkligen behöva klä på mig, och hitta ett jobb.
Uuh, det rä så fruktansvärt mycket att göra, så jag vet inte vad jag ska göra, eller jag har ingan ork. Nej, nu lägger jag mig i soffan tills min pojkvän kommer hem, jag protesterar mot tiden.
Den går sakta idag. USCH !



Det här är Malin, hon uppdaterar sin blogg jätte dåligt.
Jag minns denna dag, det var för två år sen, tror jag.
Sommarn 08.
Vi hade ridit långt, myst i solen, det var sommar, jätte varm sommar.
Vi hade precis putsat alla saker och jag skulle ta kort på någonting, men samtidigt så hoppar Malin upp.
Åååh, det är min bästa vän, och samboo såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0