Jag gör som de andra, skriver om BellaTyra show.

För ett tag sen började jag att tycka om Kissie, men efter ett antal bilder, texter och filmsnuttar med henne,
så började jag bli väldigt osäker på vad jag skulle tycka.
Jag tycker nästan synd om henne, precis som blondinbella skriver. Jag vill ge henne en kram för att jag tycker synd om henne.
I början på Bellatyrashow så är hon jätte osäker, svarar otrevligt, är spydig. Precis som när jag var tretton år och hotad utav människor, jag byggde upp en mur där ingen kunde nå mig, jag kände igen mig exakt när jag kollade på detta.

I eftersnacket så kom hennes vänner, då blev hon stark, rakryggad och lite trevligt i mellanåt, hon kunde le utan att behöva kämpa för det.
Och hon vågade att käfta emot, och jag tycker det är rätt utav Bella och Tyra att ställa henne mot väggen, och jag tycker inte att hon kan stå för det. Faktiskt, hon beskriver inte hur hon tänker utan bara säger rakt ut.
Dessutom så är hon så jävla feg i slutet och säger att hon är kissnödig, istället för att rakryggat säga; Jag vill inte vara med längre. Det sista hon säger när hon gått runt hörnet är "Bitches" . Hon kunde alltså inte ta en konfrontation utav Bella och Tyra igen.

Jag minns att när jag var tretton år, så bråkade jag med våran musiklärare Theresia, en riktigt fet en, och hade en vårta vid ögat, om jag minns rätt. Hon hade gått på min vän, min samboo, och det gör ingen, verkligen ingen.
Hon tog upp allting jag gjort, under en lektion med ALLA i klassen, hon bad mig lämna rummet om jag inte gjorde vissa saker, jag gick och det sista jag sa var "jävla h*ra", och jag vet hur jag kände pressen i ryggen.
På riktigt så blev jag faktiskt rädd, det var obehagligt men samtidigt så gav det mig en kick.
Men jag vägrade att visa min svaghet, istället så fortsatte jag bara att gå, rakryggat.
Trodde jag, men nu idag inser jag att det var det som var det fega.

Till skillnad från idag, idag hade jag stått kvar på samma punkt och sagt det rakt i ansiktet, idag är jag inte rädd.
Inte för någon.
Och nu jämför jag mig som "osäkrer tonåring" med Kissie, jag var tretton och hon är nitton, och hon beter sig precis likadant. Jag är besviken, hur kunde hon bli en av Sveriges största bloggar?
Kissie, sug min röv.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, jag tyckte faktiskt hon var awesome. Underhålande och utan att böja sig för något. Det är ju precis det karaktären går ut på, att ha starka åsikter, vara underhållande och vara rakt på. Jag gillade det grymt mycket. :P

2010-05-17 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0