Tyckte att ni behövde 49 snabba.

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Yes
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Min pojkvän.
3. Hur lång är du? - 170.
4. Vad väger du? - 52 kg.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Good luck Chuck .
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: . Är det något mer vi ska göra idag förutom stallet? Puss .
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror till vem.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda.
9. När såg du senast din mamma? - Igår.
10. Icke godkänt i något ämne? - Yes.

11. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 145.90 .-
12. När vaknade du idag? - Halv nio, tror jag.
13. Vilken är din favoritplats? - I stallet och bredvid min pojkvän.
14. Vilken plats föredrar du minst? - Duschen, den gör ont.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Framför datorn.
17. Vad sover du i? - Nuden.
18. Hur många kuddar har du i sängen? - Jag har fyra, men jag snor min pojkväns varje natt också..
19. Var har du bott/bor? - Nyköping, Bränn-Ekeby, och nu Oxelösund.
20. Tycker du om kinamat? - I love !

21. Tycker du om kaffe? - Euuw, vidrigt !
22. Vad dricker du helst till frukost? - Vatten, eller Glock.
23. Kan du spela poker? - HAH, nej -.-
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Nej.
25. Vill du ha barn? - Ja gud ja.
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och Tyska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Oh ja.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Skor, kläder och skit.
30. Är du cool? - Eh, ja.

31. Kan du rulla med tungan? - Yes.
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Min pojkvän, Samboo. Malin, och eeeh mig själv ?
33. Vad har du för ringsignal? - Har haft på ljudlöst i över ett år, så jag vet inte:O
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Hah, massor :)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En thunderbird modellbil.
36. Kan du byta olja på bilen? - Absolut.
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Oj, det måste vara spöklägret.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna?
- Nej jag lever i celibat -.-
39. Dansar du i bilen? - Oftast .
40. När var du i kyrkan senast? - Begravning.

41. Hur många hål har du? - Hm, massor. jag kan räkna till nio, utan alla små hål som finns över hela kroppen, sen har jag ju tre piercingar också -.-
42. Har du någon piercing? Kolla ovanstående .
43. Har du någon tatuering? - Nope, men det kommer :)
44. Gillar du någon just nu? - Nej, jag älskar någon just nu .
45. Provat röka eller snusa? - Yes.
46. Har du pojkvän/flickvän? - JAA :D
47. Vad är ditt mobil nummer? - 07**-*1*3**
48. Vad ska du göra ikväll? - Kvällsfodra i stallet, pussa på min prins osv.
49. Har du några syskon? Ja, en storebror. 

Sådär, nu kan ni lite mer om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0