The perfect man.

Är filmen som började klockan nio och började klockan nio på 3an.
Än så länge verkar den helt okey, dock heter hon ju "Girl on the move" i sin blogg, och har "mood update", synd att folk måste ta efter, fast det kanske inte är så?
Det tror jag iallafall.

Innan det kollade jag på en "dokumentär" om Mc Donalds och deras fusk med maten, löner och personalen.
Det fick mig att tappa förtroendet faktiskt.
Ger mig gammal mat, utgången mat, sviker mitt förtroende osv.
Jag trodde att eran policy var att göra era kunder nöjda och göra fräsch mat.
"Är ni sugen på en varm hamburgare med kall krispig sallad ? Kom till McDonalds" - citat från deras reklam för många år sedan.. Synd att det ska bli som att äta i en svinstia .


Kommentarer
Postat av: kajsa

är det nått fel att ta efter en kändis? Ja vet att jag tog namnet från filmen (perfekt man.) Men vad gör det jag menar säg någon som inte härmar eller har härmat kändis? hmmm.

2010-05-17 @ 17:20:38
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0