Svar på tal.

Kajsa gullet, du vet att man ser IP-adressen va?

bara för att jag har pengar och inte du, gå på gatan. om Varning för känsligt inlägg.:
ditt jävla cp. bara för att inte din mamma har råd att köpa mat åt dig så du ser ut som en äcklig smal slampa. du kanske ska åka till ett stall och sno lite nya grejer till din häst för de har du väl inte heller råd med !..eller juste din kille kanske ger dig pengar men snart lämnar han väl dig också.
IP: 83.252.159.113
27 Maj, 21:07


Jag älskar folk som inte vågar stå upp för sig själva, det är så otroligt fegt, och jag älskar det.
Man får liksom bättre självkänsla med såna människor.
Tycker ni inte?

Men jag ska göra klart för den "anonyme" ( som den tror sig vara )
- Jag är inte cp, mamma har råd, men eftersom jag inte bor hemma så ska väl inte hon betala det?
- Äckligt smal är jag inte heller, du är bara avundsjuk bara för att du inte kan gå ner.
- Varför ska jag åka till stallet och sno av mig själv? Är inte det lite väl korkat? Säger den som undrar hur allt ska gå ihop, ruuligt .
- Min pojkvän, ja, en som älskar mig oavsett. Men ja, vi har det extremt bra tillsammans.
Han är iallafall inte otrogen ;)
Puss på dig !


Kommentarer
Postat av: kajsa

de där var inte jag som skrev. hon som skrev , skrev från min dator + att jag har 4 vittnen som kan säga att de inte var jag som skrev. så tro vad du vill.

2010-05-28 @ 10:55:53
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0