Piercad i ollonet .

Jag är jätte paranoid när jag är i tvättstugan, jag hör massor ljud, blir rädd. Sorterar fel, börjar skaka.
Nästan gråta, jag är fan rädd för att vara själv i tvättstugan, så har det alltid varit.
Usch, varför sa jag att jag kunde göra det själv? Ska snart ner dit igen, åh nej. Jag vill inte.

Men nog om min rädsla för tvättstugor. Jag sitter och har en nostalgitripp med mig själv.
Sitter på Spotify och lyssnar på Björn Rosenström, när jag gick på buskhyttan lyssnade vi alltid på honom, och min halvbror, jocke. Ja vi gjorde ofta danser och rörelser till hans låtar.
Jag blir nästan deprimerad när jag tänker på det.

Har ni någon musik som ni minns från något speciellt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0