Nu är lilltexas här.

I morse klockan nio kom Texas, uuuh jag orkade inte gå upp så älskling fick öppna dörren, medans jag sprang runt i täcke.
Nu ligger lillkillen och sover, tänkte bara fräscha upp mig och sedan gå ut en långis med honom, det skulle han nog tycka var skönt.
Tänkte hälsa på Älsklingens föräldrar så får de träffa lillraggaren också.



Igår hände inte mycket, vi grillade lite, sparkade lite boll ute hos Alexander.
Sen kom jimmy, med sin hund - jag vill verkligen kidnappa den, urgullig.
Sen Patrik och hans tjej Nina, det var trevligt. Dock så blev det lite småkallt emot kvällen så jag och älskling la oss under ett täcke i soffan med de andra.
Sen bar de hemmåt.

Nu ska vi iväg, ni glömmer väl inte att jag fyller 20 imorgon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0