Min blogg, mina åsikter, mina tankar, mina ord.

Har tillägnat hela dagen åt min älskling, det är lätt att välja mellan bloggen och pojkvännen även om jag försöker smyga in ett inlägg när han går på toa eller ska kolla någonting. Allt för er ;)
Malin smsade mig nyss, och fan jag blir så jävla förbannad på hästmänniskor, jävla egotrippade f*ttor !

Vi har en "familj" i vårat stall, de har en travare, som är halt.
De har ridit den hårt nu ganska ofta, trotts att han inte igång.
Idag startade han på en hopptävling, domaren sa ingenting och hästen genomgick INGEN vet. besiktning innan start.
Jag blir så jävla förbannad, hur fan kan man låta dem starta?
Hur fan kan man behandla ett djur så?
Åh, jävla idioter - de borde fan avrättas. ÅÅH, jag kommer iallafall inte prata med dem mer.
Stackars Malin.

Sen var fölet döfött som vi väntade, ett sto som jag trodde. Jätte tråkigt och jag fick flashbacks sen jag försökte rädda ett föl som dog i mitt knä, det var hemskt.

Ahua !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0