Med dig på andra sidan jorden.

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna.
Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat.
Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är
Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Min älskling har ett hjärta av snö
så vitt som renaste, lenaste puder
och nu vill han falla fritt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0