Maria Montazami ♥

Som ni kanske vet så följer jag Hollywood fruar.
Och jag älskar verkligen Maria Montazami, det är min stora idol,min favorit

Jag hade inte haft några problem som helst att ha denna vackra tavla hängandes på väggen.


De flesta tror ju att jag är iskall och hård, men då skulle ni se mig igår när jag kollade på QX gaygala, jag grät nästan när Den där j*vla Petra Mede vann priset för "bästa tv ansikte" eller vad den nu var, Maria är ju underbar, ååh vad arg jag blev!

Men som tur var vann Maria, "Vi älskar dig" priset, det var så skönt att veta att det faktiskt är flera än jag som verkligen gillar henne. Och jag tror verkligen inte att hon är tillsammans med sin man bara för pengarna, verkligen inte. De har ju faktiskt varit tillsamans i 25 år, jag är så avundsjuk på henne.
Jag skulle nästan göra vad som helst för att träffa henne, faktiskt.



Verkligen den vackraste människan i världen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0