Lite shopping för små slantar .

Efter det gick jag ner till ica, tänkte kolla om de hade någon inpackning som man inte behöver skölja ur.
Vet ni någon bra?
Men istället hittade jag två filmer, och jag har ju letat efter den ena, och den andra var bara impuls.
Stannade på 100.-



Eftersom jag inte är i nyköping eller har någon skjuts så blev det svårt att shoppa det jag behöver.
Så in på en svindyr affär och försöka hitta det billigaste, hittade en plånbok,nagellack och en nagelfil.
Behövde allting och jag stannde på 149 .-

Plånboken hade jätte ful-söta döskallar på sig också :)


Jag har ju haft ett plåtetui (stavning?) i flera år, köpte den på H&M för säkert sju år sen.
Så tyckte att nu behöver jag en ordentlig, med både myntfack,sedelfack och korthållare.
Jag är nöjd:)


Kommentarer
Postat av: Henny :)

Plånboken vad jätte söt! :)

2010-05-10 @ 15:18:40
URL: http://www.hallon.tk
Postat av: Bara jag.

REDKEN Extreme Anti-Snap.

Bra som faan. Väl värd pengarna.

2010-05-10 @ 20:28:40
Postat av: Pernilla

P.s i love you!!! <3 Och ajg gillade plånboken !

2010-05-10 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0