Jag hoppas att alla finner en vän.

Nu är jag hemma igen, blev en promenad med King och Malin, det var skönt.
Kommer kännas tomt utan honom, jag är redan jätte deprimerad, han är liksom min bäste vän.
Han vet allt om mig, jag vet allt om honom, han är en axel som jag alltid kan luta mig mot och han kan göra detsamma med mig.
Det vet han om, han vet att jag finns där ända till slutet, precis som jag lovade honom när jag fick honom för fem år sedan, jag ska aldrig lämna hans sida.


Det här är när jag precis hade fått king och vi skulle vara med på en plojtävling.
Jag minns det så väl.


Den här bilden tog jag på honom när jag insåg att även de allra lyckligaste dagarna har ett slut.


Och detta är min favoritbild på oss, vi är glada, ingen kan göra oss illa, vi är starka, vi är tillsammans.
Tillsammans föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0