Jag bestämmer !



Målade tånaglar - så jäkla snyggt! Nu när jag börjat med skor med öppen tå så uppskattar jag det verkligen.
Det är sjukt snyggt!

Bloggarna som har en schysst update - Yes, det uppskattar nog alla?

Pålitliga människor - behöver jag ens definera varför?



Äckliga fötter - jag har inte heller så snygga, men jag försöker fixa dem fräscha iallafall.
Vem vill ha någons sunkiga fötter i ens närhet?
Inte jag.

Människor som inte ser sig själva - som tror att de är någonting de helt enkelt inte är.

Falsk marknadföring - Grejer som inte hållar vad de lovar alltså. Säger en sak, men håller inte hela vägen.
Man slänger ut pengar på det och så funkar det inte, usch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0