Grå mjukisar och hello kitty linne.

Precis hämtat tvätten, folk måste trott att jag inte hade några kläder. Haha.
Gick i grå mjukisar, hello kitty linne och håret var uppsatt med stylingspännen.
Måste sett bra fult ut, jag garvade varje gång jag gick förbi mig själv i spegeln, haha.
Håret stod verkligen åt alla håll, färgade underhåret, det som var svart för längesen.
Men eftersom inte färgen har bitit på mig hitills så fick jag göra om det idag.

Och det blev väl ganska bra, iallafall lite bättre, nu är det bara resten av håret kvar. Men var tvungen att blogga innan älskling kom hem, han uppskattar inte att jag sitter vid datorn så mycket när han är hemma, hah, vilket jag förstår:P

När han har kommit så blir det att fortsätta färga, sen ska vi slänga sopor och laga mat, sen vid åtta har vi kvällsfodring.
Kanske blir kass update imorgon, ska till tandläkaren sen stallet, sen ska jag försöka storstäda.

Vi åker till värmland på fredag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0