En kort sammanfattning.

Jag har aldrig varit så bakfull som igår, fyf*n, det var någe hemskt .
Givetvis så hamnade jag i bråk, dock inte jag som startade dem.
Det ena vare två fjollor, grabbar såklart som gjorde narr av sin efterblivne kompis, då blev jag arg. då kallade den ena mig för fitta, då blev det liv i luckan. Och de fick varsin smäll över truten.
Sen var dem bra häftiga när de var typ fem pers där inne också, och jag hade en tjej bakom mig.

Det andra, då gick min nagel av, buu. Skämt åsido :P
Då hade någon slagit rydberg, så jag och alex sprang och leta efter linus.
När vi hittade linus så sprang han iväg och jag tog tag i hans luva, sen minns jag inte mer.

Nu ska jag inte prata med om cruisingen, har alldeles för mycket ångest över det.
Drack helt enkelt mer än vad jag klarar av, var otrevlig + att jag grät som en tjej över en sak.
Men det har nog inte ni med att göra :)

Så puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0