Colossal volum express från Maybelline.

Jag köpte ju en Mascara häromdagen, och jag är så jävla missnöjd!
Känns så tråkigt att spendera massor med pengar på någonting som ändå är skit och man har ingen rätt att lämna tillbaka den heller. Usch :(
En bra mascara för mig ska:
- Vara lätt att applicera
- Torka snabbt
- Ge mig långa fransar, men inte för långa.
- Efter flera drag med borsten ska jag ha tjocka fransar, ej klumpiga.
- INTE göra mig svart under ögonen.



Denna mascara är allt annat än bra, jag är riktigt besviken !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har ett tips på mascara. Jag använder Loreals "Extra volume collagen", den är precis så som du vill ha den. Iallafall på mig :)

2010-05-17 @ 13:03:14
URL: http://volvolinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0