Jag bestämmer .


Vänner - När mina vänner väljer att göra gulliga saker till mig ♥-på er!

Sommar - Underbart väder, mjukglas i solen, ett dopp i havet, bara axlar, en lång sandstrand.
Åh jag kan fortsätta hur länge som helst, är det inte mysigt att sommaren äntligen är här?



• Människor som inte fastnar på bild - Behöver jag säga mer? Ni har inget där att göra.

Pengar - Yes, jag dissar skiten. Jag önskar jag hade mer, jag önskar att jag hade överflöd.
Men det är omöjligt, då ska fan ingen annan heller ha det.

Dagens samhälle - Allt är omöjligt om man inte fick toppbetyg i skolan, ungefär. Inte riktigt, men ni fattar?
Det är omöjligt om du inte har pengar, kontakter, vänner, körkort, stadig bakgrund, utbildning, jobb etc.
Okeiokei, jag kanske överdriver lite, men jag hoppas ni fattade min poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0