Svar på tal.



Hej sötnos.
Jag tycker synd om dig, mest för att du vill vara anonym, men ändå kommenterar över internet.
Det skulle ungefär vara lika anonymt som att gå rakt fram till mig.
Och det är synd att du inte har mer att göra om dagarna som att gå in på bloggar och kommentera om att jag visar min piercing, jag tror jag är medveten om det. ( men bara tror )
Och visst gör jag det, fast du kanske hellre hade tagit ut den under bilderna togs? Eller kanske haft en gräslig tröja som man la märket till istället för det som är meningen att fokusera på?
Jag vet faktiskt inte, men nästa gång så tycker jag att du ska stå för det du säger.
Puss och kram, hoppas du får en trevlig kväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0