Superduper ont idag.

Jag har fortfarande sjukt ont, ondare än igår.
Så jag ska ta en varmdusch och älskling har kommit hem bara för min skull.

Har problem med att resa mig, äta, bära, vända mig åt sidan och att andas är ett problem.
Mamma tycker att doktorn är ett bra alternativ, men jag är inte så jätte sugen på det.
De kommer bara förvärra allting.

Så du har jag proppat i mig lite piller och ska försöka klä mig.
Då blir det att hämta Julia, Marcus kusin och åka till stallet.
Skönt med någon som är intresserad utav hästar ;)
Så får vi se.
Nu måste jag lägga mig, kallsvettas som bara den.

Blir nog dålig update today, vi ska bort sen vid fyra fem och grilla.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0