Sitter hos Älsklings föräldrar.

Shit vad jag vill ha en bärbar dator.
Nu sitter jag ute med alla här ute på verandan hos marcus föräldrar.
Med en öl i ena handen och en liten minishott i andra.

Tror att alexander var på väg hit men jag vet inte om han skulle komma, det är ju så mycket vel på människor nu för tiden. Dock så hade jag nog gärna vilja göra någonting istället för att sitta här, har nämligen börjat få ont i min rygg.

Har även fått paket utav Marcus föräldrar, en digitalvåg och presentkort på Gina, har ju önskat mig en våg.
dock vägde jag alldeles för mycket idag, nästan 60 kg !
Så jag höll på att tuppa av.

Jahapp, jag fick inget svar förut om vad ni skulle göra sen.
Så vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0