Secondhand butiken .

Juste, glömde ju berätta att jag var inne på secondhand butiken som jag längtat efter.
Men såklart så fanns det allt för mycket, på för lite plats.
Så det blev bara rörigt, det var lite synd.

Juste, skorna fanns kvar, har drömt om dem. Dock i stl 39, men fan vad svåra det var att gå i!
Så jag köpte dem inte, de var säkert helt nya för 200 .- men ändå, jag går inte till en secondhand butik för att betala fullt pris, tyvärr.

Hittade även en as snygg väska där, men även den var ju i nyskick, alla detaljer fanns kvar, meen den kostade nog 250 kronor, så nej.

Hittade även säkert tre, fyra skärp, 100 .-/ st.
Men där tog snålhelten stopp, jag vill inte betala det för gammalt "skit".
Både märkes och inte, men man kan göra en del fynd där, det lovar jag :)

Så tummen ner för den affären (Om man letar efter det jag letar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0